U heeft onze laatste Nieuwsbrief Mei 2021 als het goed is deze week in uw brievenbus ontvangen. Deze is verspreid onder alle huurders van QuaWonen in de kernen Schoonhoven, Bergambacht, Ammerstol en Berkenwoude.
Deze nieuwsbrief bevat o.a. belangrijke informatie over de Algemene Ledenvergadering 2021.

De digitale versie van deze nieuwsbief kunt u  HIER  inzien. De linkjes naar de diverse documenten behorend bij deze Nieuwsbrief (jaarverslagen 2019 en 2020, Voorstel vergoedingen), staan in een apart nieuwsbericht op de website opgenomen.

Met de nieuwsbrief willen wij onze huurders graag breed bereiken. Vooral omdat alle huurders die een woning bij QuaWonen huren in één van de bovengenoemde woonkernen, automatisch lid zijn van onze huurdersvereniging.

Met vragen en/of opmerkingen kunt u altijd bij ons terecht via de contactformulieren op deze website, waaronder de contactpagina.

Het Bestuur

Total Page Visits: 721 - Today Page Visits: 1