Verklaring concept Jaarverslag 2019

Als gevolg van corona konden we in april 2020 de Algemene Ledenvergadering helaas niet door laten gaan. Dit heeft gevolgen voor het bespreken van ons jaarverslag en het financieel verslag over 2019 met u, onze leden. Zowel het jaarverslag als het financieel verslag is dus niet goedgekeurd. Onze leden zijn trouwens alle huurders in ons werkgebied, die een woning huren van QuaWonen.

Het financieel verslag is wel gecontroleerd door de kascontrolecommissie en er zijn geen onrechtmatigheden gebleken. We hebben eerder dit jaar al besloten het financieel verslag aan QuaWonen te presenteren, voorzien van de kanttekening dat het nog niet was goedgekeurd door de leden. Nu we ook in het najaar geen Algemene Ledenvergadering kunnen houden hebben we besloten ook het concept jaarverslag op onze website te presenteren. Het concept jaarverslag kunt u  HIER  downloaden.

In de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering die we kunnen organiseren, zal dit jaarverslag alsnog worden besproken. Vervolgens wordt, na het aanbrengen van eventuele aanpassingen, het definitieve jaarverslag op de website geplaatst.

We hopen u zo snel mogelijk alsnog te kunnen begroeten. Tot die tijd wens ik u namens het bestuur van Huurdersvereniging Samen Wonen gezondheid toe in deze moeilijke tijd.

Cor Boom, voorzitter

Total Page Visits: 1213 - Today Page Visits: 1