Alle huurders van QuaWonen uit Schoonhoven, Bergambacht, Ammerstol en Berkenwoude zijn weer van harte uitgenodigd voor onze jaarlijkse Ledenvergadering, welke ditmaal wordt gehouden op woensdagavond 24 mei a.s. in zaal “De Brug” in de Pasteurflat te Schoonhoven (Pasteurweg 100, 2871 XP). De aanvang is om 20.00 uur, en de zaal gaat open om 19.30 uur.

De vergaderstukken:
De Agenda voor deze ledenvergadering vindt u hier: agenda ALV 2023.
Voor de (concept) Notulen ALV 2022 klikt u hier: concept notulen ALV 2022.
Het (concept) Jaarverslag 2022 is te downloaden door op de volgende link te klikken: concept Jaarverslag 2022.
Het vergaderstuk Concept overeenkomst extern adviseur behorend bij vergaderpunt 12: “Bestuursverkiezing” (zie Agenda), vindt u hier: Concept overeenkomst extern adviseur.

Iedere aanwezige ontvangt een milieubewuste attentie van het bestuur van de huurdersvereniging. We zijn nog bezig om een interessante invulling van de avond te regelen voor na de vergadering.

Als u in Bergambacht, Ammerstol of Berkenwoude woont en zelf geen vervoer heeft, dan kunt u tot maandag 22 mei a.s. contact opnemen met ons secretariaat, wij zorgen dan dat vervoer voor u wordt geregeld.

Wij zien u graag op woensdag 24 mei a.s.!

Total Page Visits: 2766 - Today Page Visits: 1