U bent van ons gewend dat we in april/mei de verplichte Algemene ledenvergadering houden. Formeel hoort deze in het 1e halfjaar van het nieuwe jaar gehouden te worden. We hadden ook een datum gepland voor deze ledenvergadering, maar deze nog niet aan u bekend gemaakt. U zult begrijpen dat de coronacrisis ervoor zorgt dat we de momenteel niets kunnen organiseren, en ook is het volstrekt onduidelijk wanneer dit wel zal kunnen. Met de planning en voorbereidingen meegerekend zal het voor 1 juli in elk geval niet meer lukken, nu de maatregelen zijn verlengd tot 28 april. Veiligheidshalve rekenen we erop dat de maatregelen ook na deze datum nog geheel of gedeeltelijk van kracht zullen zijn, en hebben alles even geparkeerd in afwachting van betere tijden.

We hopen later in het jaar de schade in te kunnen halen, maar nu kunnen we niet anders dan besluiten de ledenvergadering tot nader bericht uit te stellen.
Bovenal hopen we dat u allen ongeschonden door de coronacrisis heen komt. Hou u aan de RIVM adviezen en de maatregelen, zoals deze door het kabinet worden bekendgemaakt. Samen kunnen we het aan en we wensen u allen sterkte toe in deze onwezenlijke en moeilijke periode. Denk aan uzelf en aan elkaar.

Namens het bestuur van Huurdersvereniging Samen Wonen,

Cor Boom, voorzitter