Alle huurders van QuaWonen uit Schoonhoven, Bergambacht, Ammerstol en Berkenwoude zijn van harte uitgenodigd voor onze jaarlijkse Ledenvergadering, welke dit jaar wordt gehouden op woensdagavond 15 juni a.s. in zaal “De Brug” in de Pasteurflat te Schoonhoven (Pasteurweg 100, 2871 XP). De aanvang is om 20.00 uur, en de zaal gaat open om 19.30 uur.

Voor de Agenda van de ledenvergadering klikt u hier: Agenda ALV 2022.

Het (concept)Jaarverslag 2021 is te downloaden door op de volgende link te klikken: (concept)Jaarverslag 2021.

Na afloop van de vergadering ontvangt iedere aanwezige een attentie van ons bestuur.

Als u in Bergambacht, Ammerstol of Berkenwoude woont en zelf geen vervoer heeft, dan kunt u tot maandag 13 juni contact opnemen met ons secretariaat, wij zorgen dan dat vervoer voor u wordt geregeld.

Total Page Visits: 3060 - Today Page Visits: 1